Informace pro hosty – Vila Julie

Vila Julie

Entry-header image

Informace pro hosty

Vážení hosté, zde jsme pro Vás sestavili přehled nejdůležitějších informací a pokynů, a zdvořile Vás prosíme o jejich pozorné pročtení.

Užitečné informace

🏨 Přijezd & Odjezd, Platby
📋 Pravidla pobytu
🛏️ Pokoje & Vybavení
🍽️ Stravování a nápoje
🎯 Služby & Aktivity
📶 Užitečné informace

🏨 Příjezd & Odjezd, Platby

Vítáme vás ve Vile Julie a jsme rádi, že jste si vybrali právě náš penzion k odpočinku v srdci Krkonoš. Příjezd je možný každý den mezi 14:00 a 20:00 hodinou, ale pokud byste potřebovali přijet dříve, určitě se s námi domluvte – rádi vám vyjdeme vstříc, pokud to bude možné.

Odhlášení prosíme do 11:00 v den odjezdu, i zde platí, že pozdější vyklizení pokoje lze po předchozí domluvě zajistit.

Pokud dorazíte dříve nebo si chcete po odjezdu ještě užít okolí, vaše zavazadla bezpečně uložíme na recepci. Veškeré platby je možné uhradit převodem předem, na místě pak kartou, hotově nebo pohodlně přes QR kód.

📋 Pravidla pobytu

Ceníme si pohodlí i klidu všech hostů, proto vás žádáme o dodržování nočního klidu mezi 22:00 a 7:00 hodinou.

Dům je kompletně nekuřácký; pro kuřáky je vyhrazeno místo s popelníkem před vilou nebo pod pergolou v zahradě.

Jsme přátelští ke zvířatům pejsci jsou vítáni za malý poplatek, pouze prosíme o pohyb na vodítku uvnitř budovy; misky, pelíšky nebo deky rádi zapůjčíme, ale prosíme vás,  nenechte pejsky spát v posteli.

Odpad třídíme a kompostujeme, děkujeme, že společně chráníte přírodu. Do toalety nevhazujte nic, co tam přirozeně nepatří – šetříme tím životní prostředí i techniku, která čerpá odpad do kanalizace.

🛏️ Pokoje & Vybavení

Přejeme si, abyste se u nás cítili jako doma, a proto máme k dispozici vše potřebné pro vaše pohodlí. Ručníky běžně měníme každé tři dny, pokud byste přesto chtěli nové každý den, rádi vám je za poplatek vyměníme častěji.

Zapomenuté hygienické potřeby nemusí být problém, na recepci vám ochotně nabídneme kartáčky, pasty, hřebeny a další drobnosti. Pro rodiny s dětmi máme připravenou dětskou postýlku, lůžkoviny i vysokou židličku v jídelně.

Po dni stráveném v přírodě oceníte také vytápěný sušák na boty a možnost uskladnit sportovní vybavení v bezpečné lyžárně nebo kolárně.

Udržitelnost je pro nás důležitá – prosíme naše hosty, aby při odchodu snížili topení, a místo jednorázových balení najdete šampon i mýdlo v ekologických dávkovačích.

 🍽️ Stravování a nápoje

Snídaně jsou pro vás každé ráno připraveny v jídelně od 8:00 do 10:00. Pokud máte speciální dietní požadavky, dejte nám vědět, samozřejmě se přizpůsobíme vašim potřebám.

Jídlo a nádobí prosím nevynášejte z jídelny, těší nás však, když si snídani či večer příjemně a v klidu užijete u nás. Pokud si objednáte donášku jídla (například pizzu nebo viet food), talíře, příbory a sklenice vám rádi přichystáme v jídelně.

Až půjdete na výlet, připravíme vám piknikový batoh plný dobrot, který si rezervujte alespoň den dopředu na recepci.

Kdykoliv můžete ochutnat skvělá vína z jižní Moravy z boutique vinařství rodiny Buriánkovy, jejichž nabídku najdete i v klubové místnosti společně s lednicí s různými nápoji.

Nově nabízíme prodej prémiových olivových olejů z italské Umbrie.

Vodu u nás nemusíte pít kupovanou – čerstvá horská voda z pramene Bátovka nám teče z kohoutku.

🎯 Služby

Rádi pro vás zařídíme květinovou výzdobu na pokoj pro slavnostní příležitost, stačí se domluvit na recepci. Chcete potěšit někoho blízkého? Nabízíme také dárkové poukazy na pobyt u nás.

S výběrem turistických tras i s jízdními řády autobusů, cyklobusů či skibusů vám rádi poradíme, rádi vám ukážeme trasu na mapě a přidáme i tipy na výlety. Potřebujete odvoz? Objednáme vám prověřený taxík.

Vaše sportovní vybavení uložíme na bezpečné místo, boty i rukavice sušíme přes noc na vytápěném sušáku, abyste měli druhý den vše připravené.

 📶 Užitečné informace

V celé vile je signál Wi-Fi sítě VILAJULIE-Public; přihlásíte se pomocí hesla VilaJulie1880.

Potřebujete-li se na cokoliv zeptat nebo hledáte-li něco navíc, neváhejte se obrátit na naši recepci – jsme tu pro vás a rádi vám pomůžeme.

Podmínky uzavření smlouvy o ubytování

  1. Penzion poskytuje služby dle svého zařazení odpovídající úrovni penzionu.
  2. Ubytování hosta je vždy definováno v průběhu závazné rezervace a za tento typ ubytování je hostu účtována odpovídající cena.
  3. Penzion je oprávněn ubytovat pouze hosty, kteří mají platnou rezervaci ubytování a kteří se řádně zaregistrují. Hosté jsou povinni při příjezdu předložit platný doklad totožnosti, občanský průkaz nebo cestovní pas, podepsat registrační kartu, zajistit garanci předplatbou  převodem, v hotovosti nebo platbou v odpovídající celkové výši. Platba kartou není možná.
  4. Pokud se host neprokáže platným dokladem totožnosti (občanský průkaz, cestovní pas), je penzion oprávněn ubytování hostu odmítnout s ohledem k zákonu o místních poplatcích pro české občany a k zákonu 314/2015 Sb. pro zahraniční klienty.
  5. Na základě potvrzené objednávky je penzion povinen hosta ubytovat od 14:00 do 22:00 hod. Po tuto dobu je pokoj pro hosta rezervován, není-li objednávkou určeno jinak. Případné brzké ubytování před 14:00 hod je nutné dohodnout předem v okamžiku rezervace pokoje a vyčkat na odsouhlasení této nadstandardní služby penzionem.
  6. Hosty bez předchozí potvrzené rezervace a hosty přijíždějící po 24:00 hod není penzion povinen ubytovat. Po dohodě je toto ovšem možné.
  7. Není-li možné prodloužit pobyt hosta v pokoji, ve kterém byl ubytován při příjezdu, je penzion oprávněn nabídnout pokoj jiný.

Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovaného

  1. Penzion odpovídá za škodu na odložených věcech pouze v případě, že věci byly odevzdány některému z pracovníků penzionu do úschovy. Za ostatní odložené či zapomenuté věci hostů penzion neručí. Za klenoty, peníze a jiné cennosti penzion odpovídá bez omezení, pouze pokud byly uložené v trezoru penzionu, či převzaty penzionem do úschovy nebo pokud došlo ke škodě na nich jednáním pracovníka penzionu. Trezor se nachází v backoffice penzionu. Rádi bychom Vás informovali, že penzion nenese odpovědnost za věci uschované na pokoji či vlastním osobním trezoru. O věcech uložených v trezoru se sepisuje protokol. 
  2. Právo na náhradu škody musí být uplatněno v penzionu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 15 dnů po dni, kdy se poškozený o škodě dověděl.

Obecná pravidla ubytování

  1. K přijímání návštěv jsou určeny společenské prostory penzionu. V ubytovací části mohou být návštěvy přijímány pouze od 8 do 22 hodin se souhlasem pracovníka recepce. Mimo tuto dobu mají do ubytovací části přístup pouze ubytovaní hosté.
  2. V případě onemocnění či poranění hosta penzion zajistí lékařskou pomoc. Poplatek za převezení a ošetření si hradí host sám. Výjimkou je situace, kdy je penzion odpovědný za vzniklé onemocnění či poranění hosta.
  3. Ve všech prostorách penzionu není dovoleno kouřit. V případě nedodržení si Vám dovolíme naúčtovat částku pokuty 5 000 Kč. To je hodnota sanace pokoje, vyprání koberce, matrací a závěsů. Hosté penzionu nejsou oprávněni přemísťovat žádný nábytek a zařízení a provádět jakékoli zásahy do elektrické sítě a zřízení umístěných na pokoji či ve společenských prostorách penzionu. Z bezpečnostních důvodů mohou hosté používat pouze ty elektrické spotřebiče, které slouží k jejich osobní hygieně (vysoušeče vlasů, holicí strojky, masážní strojky atd.) a dále notebooky, tablety a obdobné drobné elektrické spotřebiče.
  4. Hosté jsou oprávněni využít zdarma bezdrátové připojení k internetu prostřednictvím WiFi, a to jak ve všech prostorách penzionu, tak v zahradě..
  5. Malí psi a jiná domácí zvířata mohou sdílet pokoj za předpokladu, že majitel prokáže jejich nezávadný zdravotní stav a za předpokladu, že majitel souhlasí a respektuje naše pravidla pobytu s domácími mazlíčky, která obdrží v písemné podobě. Cena za pobyt zvířete se účtuje podle platného ceníku.
  6. Od 22 do 6 hodin jsou hosté povinni respektovat noční klid.
  7. Pokud ubytovaná osoba pod vlivem alkoholu či omamných látek nebude skýtat záruku dodržování ubytovacího řádu, může jí být zamezen vstup do penzionu. Opakování této situace bude důvodem ukončení ubytování takové osoby.
  8. Ve výjimečných případech je penzion oprávněn nabídnout hostovi jiné ubytování, než které si objednal. Toto ubytování se ovšem nesmí podstatně lišit od původně potvrzeného.
  9. Hosté, kteří si přejí využívat ohniště v zahradě, tak konají na vlastní nebezpečí a vlastní zodpovědnost a jsou povinni se řídit Provozním řádem ohniště. Provozovatel penzionu nezodpovídá za poškození zdraví nebo majetku, které host způsobí sobě, provozovateli nebo třetí osobě. Oheň je možné rozdělávat pouze na vyhrazeném místě, které je k tomu určeno a ve vyhrazeném čase – tj. od 7 do 21hodin.
  10. Informace o cenách služeb jsou k dispozici na recepci a na webových stránkách penzionu.
  11. Management penzionu přivítá jakékoli návrhy na zlepšení a zároveň děkuje i za kritické připomínky.
  12. Hosté jsou povinni seznámit se s ubytovacím řádem a dodržovat ustanovení tohoto ubytovacího  řádu. V případě, že je host poruší, má penzion právo ukončit pobyt hosta před původně dohodnutým dnem odjezdu.
  13. Pokud má host během ubytování nějaká opodstatněná přání nebo stížnosti, může oslovit  personál, který vyvine maximální snahu vyhovět hostovu přání.

Bezpečnost, odpovědnost hosta za způsobenou škodu

  1. Ve veškerých prostorách penzionu je zakázáno nosit nebo uchovávat zbraně.
  2. Děti mladší deseti let nesmí z bezpečnostních důvodů zůstat v pokoji či v ostatních prostorách penzionu a zahrady bez dozoru dospělé osoby. Za případné škody způsobené dětmi nese plnou odpovědnost jejich zákonný zástupce.
  3. Osoby s omezenou schopností pohybu a orientace a osoby neschopné samostatného pohybu není možné z bezpečnostních důvodů v penzionu ubytovat. Penzion nedisponuje výtahem.
  4. Hosté jsou odpovědni za škody způsobené na majetku penzionu.
  5. Host hradí jím způsobenou škodu, pokud neprokáže, že jí nezavinil. Tento nárok penzionu se vztahuje i na škodu, která je zjištěna až po odjezdu hosta.

Odjezd z penzionu

  1. Host užívá pokoj po sjednanou dobu pobytu. Nebylo-li domluveno a schváleno penzionem předem jinak, host se musí odhlásit nejpozději do 11:00 hod posledního dne pobytu a do této doby je povinen pokoj uvolnit. Neučiní-li tak, je penzion oprávněn účtovat hostu pobyt za další den, popř. alespoň jeho část.
  2. Hosté musí při opuštění pokoje uzavřít vodovodní kohoutky a zavřít dveře. Při odhlášení z penzionu musí na recepci odevzdat klíče od pokoje.
  3. Za ubytování a služby hosté platí na začátku, po dohodě na konci svého pobytu dle platného ceníku. V případě delšího pobytu je host povinen uhradit svůj účet minimálně jednou za týden. Před odjezdem z penzionu je povinností každého hosta řádně se odhlásit a vyrovnat svůj účet.
  4. V případě ztráty klíče je host povinen neprodleně ztrátu nahlásit na recepci. V případě, že tak neučiní, penzion nenese odpovědnost za vzniklou škodu související se ztrátou klíče. Za ztracený klíč je hostu účtován poplatek ve výši 1.000,- Kč. Tento poplatek je host povinen uhradit ještě před odjezdem z penzionu

Informace o nakládání s osobními údaji

  1. Společnost congressconsulting s.r.o. , IČ: 05829020 se sídlem v Dolních Štěpanicích 94, 54101 Jilemnice (dále jen “Správce”) zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen “GDPR”) a dalšími právními předpisy. Správce zpracovává údaje získané především od subjektu údajů a dále údaje získané od třetích stran (např. cestovních kanceláří, on-line portálů. apod.), které jsou oprávněny se Správcem předmětné údaje sdílet, kdy Správce zpracovává údaje od třetích stran pouze v rozsahu nezbytném pro plnění smluv nebo zákonných povinností ve smyslu níže uvedeného. Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, telefonní číslo, e-mailová adresa, adresa trvalého bydliště a datum narození mohou být zpracovány za účelem uzavření a plnění smlouvy o ubytování či obdobné smlouvy (dále jen ”smlouva”) a za účelem uplatňování práv Správce vyplývajících ze smlouvy. Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, adresa trvalého bydliště, účel pobytu, číslo občanského průkazu nebo cestovního dokladu (cestovního pasu) mohou být zpracovány za účelem plnění povinností Správce uložených mu zákonem č. 565/1990 Sb.,o místních poplatcích v platném znění. Osobní údaje v rozsahu údajů jméno, příjmení, datum příjezdu, datum odjezdu, adresa trvalého bydliště, datum narození, číslo cestovního dokladu (cestovní pas), státní občanství, číslo víza a účel pobytu mohou být zpracovány za účelem plnění povinností Správce dle zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů v platném znění.
  2. Osobní údaje bude penzion zpracovávat manuálně i automatizovaně přímo prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců a dále prostřednictvím zpracovatelů pověřených penzionem na základě smluv o zpracování osobních údajů. Host má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných penzionem, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a právo vznést námitku proti zpracování. Host má dále právo získat od penzionu osobní údaje, které se hosta týkají a údajů, jež penzionu poskytnul. Penzion na základě písemné žádosti hosta poskytne údaje bez zbytečného odkladu. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně. Domnívá-li se host, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz). Kontaktní údaje penzionu: congressconsulting s.r.o., Dolní Štěpanice 94, 51401 Jilemnice.

Tento ubytovací řád nabývá platnosti dne 02.04.2021

Mgr. Hana Čechotovská
manažer
Vila Julie

Ochrana spotřebitele

Informace na základě novely zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele

Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz

Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.

V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.